Pages

27.4.11

GERİ GELDİM ....

Bloğuma kavuştum sonunda. Çok uzun zaman oldu...
Blogcular haklı olarak ayaklandı, davalar açıldı, sosyal paylaşım sitelerinde tek yürek olundu... kimisi bu süreçte DNS ayarlarıyla oynadı, bloglarına ulaşmak için arkadaşlarım arasında bilgisayar ayarlarını çökertenler bile oldu :)) Ben teknik hiçbir değişiklik yapmadım ama tepkimi kendi ölçülerimde hep dile getirdim. Ayaklanan gruplara üye oldum, yazıyla yorumlar da bulundum, haklı bulduğum tüm yorumları da facebook sayfamdan paylaştım...
Kendi adıma yeni bir başlangıçta da bulundum; http://www.ashuahaber.com/ isimli  yaşam portalında yemek tariflerim yayınlanıyor artık. MCM Turkuaz ekibine bana bu imkanı tanıdıklarından dolayı tekrar teşekkür ediyorum.
Birçok proje var kafamda, bazıları daha çok bebek... yakında bunları sizlerle paylaşacağım. Şimdilik sindirme sürecindeyim. Beni tanıyanlar biliyorlar, cesaretli geçinirim ama adım atmadan önce çok uzun süre düşündüğüm zamanlar olur. Önce kendim inanmalıyım. Yaşım ilerledikçe bunu daha da çok yapmaya başladım. Kalp ve akıl süzgecimden tam olarak geçirmediğim tüm projelerimde tabir yerindeyse çuvalladım ben çünkü.
Son iki aydır işyerimde daha çok çalışıyorum ve daha uzun saatler ofiste kalmak zorundayım. Bu alışılagelmiş düzenimin ne yazık ki sarsılmasına sebep oldu. Uyum sağlayamadım henüz. Birçok sosyal aktivitemden ve sevdiğim ilgi alanımdan ödün vermeye başladım. Giderek daha asık suratlı gezmeye, daha az konuşmaya, ya aşırı tepkilerde bulunmaya ya da tepkisizleşmeye başladım. Anladım ki, dengem bozuldu... Bir de sürekli içime atmaktan bir gün içinde boğaz çakramı yere serdim ve yaklaşık on gün korkunç bir bademcik iltihabı ile sessiz ve derinden dolaştım :)
Yıllardır kendimi eğitmeye çalışıyorum, eğer hayatının ritmi bozulduysa, dengen de doğal olarak sarsılıyor...veya tam tersi...bu en basit bildiğim kuraldı. İnsan sevdiği meşkalelerinden vazgeçmemeli. Oysa biz insanoğlu genelde hep kendimizden fedakarlıkla başlıyoruz.
Bugün yeni bir gün olsun dedim ve önemli kararlar aldım. Kendimi yenilenmeye açıyorum ve değişimleri kabul ediyorum.
Bloğumun içeriğini biraz değiştireceğim. Sadece tarifler olmayacak artık, yaşamdan kesitler; birlikte paylaşarak yoğurabileceğimize inandığım fikirlerimi de paylaşacağım artık. Yine Lezzet var işin ucunda...hayatın lezzetine tutunacağım.

Daha rahat okunabilir sayfalar hazırlamam gerektiğinin farkındayım. Bu teknik bilgi yoksunluğumu bir an önce çözeceğim ve daha cici olarak karşınıza çıkacağım , söz :)

Benden desteğinizi eksik etmeyin lütfen; hepinize şimdiden teşekkür ediyorum...

Özgün

4 yorum:

nilyart dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
ozguncelezzetler dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Burcu Aygün BAŞKAYA dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
ozguncelezzetler dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.